Uwaga
Modyfikacje - Daihatsu Rocky - polibushe zawieszenia kabiny
- Szczegóły
- Poprawiono: piątek, 30, wrzesień 2011 20:39
- Batłomiej Suder
Sygnaly z naszego desk reseach mówiły wyraźnie, że pod wpływem temperatury i drgań wszystkie elementy gumowe ulegają szybkiej weryfikacji.
Dlatego zdecydowaliśmy się na wymianę wszystkich elementów na elastomery.
Wymiany dokonał Jacek Pogrzeba - Zapek, w swoim zakładzie w katowicach. Elementy były odlewane także w Katowicach. Do popularnych samochodów terenowych są dostępne pełne zestawy takich elementów, bez problemu możecie je wymienić nawet własnymi siłami. Tak robi część bardziej zdolnych i tych odważniejszych z nas. Taka wymiana często kończy się koniecznością wymiany śrub, dlatego trzeba być przygotowanym na ich cięcie lub rozwiercanie. Stare zardzewiałe wieloletnie mocowania zwykle nigdy nie były odkręcane.
Cechuje je nieco wyższa twardość i przykra zmiennośc charakterystyki pod wpływem temperatury. Im zimniej tym twardsze i bardziej przenoszące drgania od zawieszenia.
Powinny przetrwać dłużej niż elementy gumowe.